Udviklingen af Royal Palaces tager udgangspunkt i en kendt problematik for danske organisationer på det kinesiske marked. Hvordan markedsfører man sig digitalt, og hvordan håndteres de væsensforskellige vilkår for web-tilstedeværelse i Kina? imangu blev kontaktet grundet vores mangeårige erfaring med området, og ekspertise med netop digital udvikling til det kinesiske marked.
En webbaseret visuel fortælling om Kronborg og Christiansborg, som markedsfører Danmark som rejsedestination for kinesiske turister.
Vi designede et website med fokus på at skabe en visuel fortælling baseret på flotte billeder af de to slotte, Kronborg og Christiansborg, i et stilrent og minimalistisk udtryk. Vi håndterede ICP licens registrering, som er påkrævet for indholdsudbydere i Kina, samt den fremadrettede hosting via vores kontor i Kina. For at klæde kunden godt på, er websitet optimeret til SEO og SEM på de kinesiske platforme, ligesom vi har konsulteret om marketing til det kinesiske publikum.
Royal Palaces benyttter nordiske minimalisme, og betagende viktorianske billeder af slottene, til at fænge det kinesiske publikum med det visuelle narrativ, som undersøgelser viser de kender så godt fra kombinationen af barndomshistorierne fra H.C. Andersen og de sociale medier. Websitet er stilrent og æstetisk med en snert af magi - alt det som kinesiske turister forventer af Danmark.
Websitet er designet og udviklet fra bunden. Følgende services og teknologier blev benyttet undervejs:
