Eftersom både køber og sælger skal bruge den samme app, var det nødvendigt at skabe forskellige brugertyper, som har adgang til forskellige funktioner. Køber kan finde rengøringspersonale og booke dem til et bestemt tidsrum, og sælger skal nemt kunne overskue og administrere bookinger. Hovedudfordringen var således at skabe et logisk workflow for begge brugertyper på een platform.
HomAid er en app, som forbinder freelance rengøringspersonale med potentielle købere til deres services. App'en matcher nemt rengøringspersonale i dit område, og betaling foregår nemt og simpelt igennem app'en.
For at slippe for at tvinge brugeren til at opdatere siden hele tiden, implementerede vi en auto-opdater feature, som opdaterer app'en, hver gang en køber eller sælger foretager en handling relateret til booking. Hele processen forløber således meget mere jævnt og logisk.
Du kan snart downloade HomAid i App Store og Google Play. Du kan opleve app'en som både sælger og køber, og du kan altid skifte rolle. Eller du kan lave både en køber og sælgerprofil, hvis du ønsker det.
HomAid blev planlagt og udviklet fra bunden af imangu. De følgende metoder blev brugt under udviklingen, som forløb over 6 måneder.

En fornøjelse at samarbejde med teamet, der har udviklet HomAid appen. Jeg anbefaler altid imangu til alle, der søger at udvikle et website eller en app til professionel brug.