Digital Partner i Kina & Asien

Udvikling
Marketing
Strategi

Lad os tage en uforpligtende snak?
Digitalisering i Asien - Erfaring & Ekspertise

imangu, og vores søskende virksomhed somegu, har mere end 12 års erfaring med digitalisering i Kina & Asien.

Med imangu som digital partner er den digitale silkevej åben. Til jeres rådighed står vores team af eksperter i både Danmark, Kina og Thailand, som de sidste 12+ år hjulpet både store vestlige virksomheder samt offentlige danske institutioner, med at styrke og målrette deres digitale tilstedeværelse i Kina og Asien. Hos imangu får i fuld service i verdensklasse, fra digital strategi til eksekvering.

Digtalisering Kina 2
imangu & somegu tilbyder

A-Z rådgivning og eksekvering til organisationer som søger et hold erfarne eksperter, til at hjælpe med deres digitale tilstedeværelse i Kina og Asien. Vi kender Amazon, Google, Facebook, Youtube og Twitter, men I Kina og store dele af asien benyttes i stedet Tmall, Taobao, Jingdong, Douyin (Tik Tok) og weixin (Wechat). Hvor begynder man, og hvad gemmer sig bag disse navne?

Strategi og Implementering
Strategi & Implementering

Vi rådgiver og hjælper virksomheder og organisationer med at opbygge en digital strategi, som målretter den digitale profil mod kinesiske og asiatiske brugere. Når strategien er lagt, kan vi hurtigt eksekvere digital udvikling, samt stå for bl.a. WOFE opsætning, ICP licens, Hosting i Kina, varemærkebeskyttelse mm.

Wechat
Wechat / Weixin

Wechat er den største og vigtigeste platform i Kina og store dele af Asien, og bør derfor være højeste prioritet for både b2c og b2b virksomheder. Wechat startede som et social medie, men har udviklet sig til en såkaldt "Super App", hvortil der kan udvikles miniprogrammer og webshops. Vi har stor ekspertise med både udvikling, oprettelse og administration af firmakonto, samt content, lead-generering og marketing på Wechat.

Marketing
Digital Marketing & Content

Konsulenterne på vores kontorer i København og Shanghai, har tilsammen årtiers ekspertise i digital marketing målrettet kinesiske og asiatiske brugere. Med udgangspunkt i jeres strategi, tilbyder vi at stå for content, oversættelser og håndtere lead-genering på tværs af de største platforme i østen, herunder bl.a. Wechat, Tik Tok og Baidou.

E-handel Kina
E-handel i Kina

E-handel i Asien fungerer selvfølgelig på wechat i et stigende omfang, men der er andre store platforme, som er relevante at kigge ind i, hvis man vil ind på markedet eller søger at styrke sin position. Vi hjælper med opsætning og administration af både Tao Bao og Teemall.